Vårt älskade rosa bord är tillbaka…

…eller mitt älskade rosa bord rättare sagt. Vill minnas att mor nämde något med att jag skulle ta ut det på gården och ta med en tändsticka. Misstänker att hon var lite trött på att flytta runt på det. I snart ett år har jag klurat på hur jag ska få hit bordet igen efter flytten. Det har bott hemma hos mig och fick till och med agera köksbord medan jag målade om vårt.

Men nu så, titta det fick minsann plats.

Så denna fritidshemmens dag har jag nu stökat om här på trollis och på köpet skaffat mig en rejäl huvudvärk. Alldeles strax ska jag fortsätta att stöka om lite till och även förbereda inför en liten rea. Jag visar upp bilder sen när stöket är klart. 😊

Kommentera

